//Little Paris
Follow Dashboard

Hello! Wallo!

Assalammualikum! Hi I'm Nur Safira. Welcome to My Paris Town. I'm the writer for this cute blog . Gomawo!

follow me . I will follow you back :)Second Blog
Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Letak link anda yang betul.
No Harsh words allowed here.
Jaga Kelakuan Semasa Disini.
Click 'Hantar' sekali sahaja.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Re-Edit: Fira
Basecodes: Yaya
Others:   


follow & dashboard bies :)

Photobucket

hi fella's . kaly nieyh fira bg button follow & dash part 2 keyh . tapi bukan own make taw . teringin jugak nak wad sendirinye tp xtaw ler pulak . nak download dye punye widget pon fail jer kejenye =_=" . lame2 nek bengang. so fira re-edit jer taw :)  thank kepade tuan punye freebies yer :)


 

 
macam biase kalau nak url image tekan gambar yer :) 
credit by : hafyzah anuar